20 листопада 2012 року на базі Дніпропетровської облдержадміністрації відбулася науково- практична конференція з
теми « Мультидисциплінарний підхід як методологічна основа інклюзивного
навчання», організаторами якої є Міністерство освіти і науки, молоді та спору
України, Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи спільно з головним управлінням освіти
і науки Дніпропетровської облдержадміністрації, Дніпропетровський обласний
психолого-медико-педагогічний центр.
Участь у даному заході взяли
співробітники Украінського НМЦ
практичної психології та соціальної роботи
директори обласних навчально-методичних центрів практичної
психології і соціальної роботи,
завідувачі обласними психолого-медико-педагогічними консультаціями України, директори корекційно-реабілітаційних
шкіл інтернатів, методисти психологічних служб області, Солонянським відділом освіти була представлена делегація у складі: Басараб
Людмили Олександрівни - завідувача районною психолого-медико-педагогічною консультацією,
Гринчук Світлана Олександрівна - методист психологічної служби відділу освіти
Солонянської райдержадміністрації.
У пленарному засіданні
науково-практичної конференції взяли участь Пустова М.І., заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації;
Романенко М. І., ректор
Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Панок В. Г доктор психологічних наук ,
директор Українського НМЦ практичної психології
і соціальної роботи; Обухівська А. Г. кандидат психологічних наук,
завідувач Центральної психолого-медико-педагогічної консультації; Луценко І.В. головний
спеціаліст відділу інклюзивної освіти
МОНМС; Васильковська С.І. директор Дніпропетровського ОМПМПЦ; Мушинський В.П.
завідувач Дніпропетровським обласним НМЦ
практичної психологія і соціальної роботи; Луценко Ю.А., співробітник Українського НМЦ
практичної психології і соціальної
роботи. Байда Л.Ю., Красюкова –Енс О.,
координатори канадсько-українського
проекту « Інклюзивна освіта для дітей з
особливими потребами в Україні»; Шаповал
Т.А. головний редактор газети «
Психолог».
Учасники
науково-практичної конференції
обговорили актуальні проблеми та
основні завдання участі працівників психологічної служби у розвитку системи інклюзивного навчання.
ІІ блоком науково-практичної конференції відбулося секційне засідання де розглядались проблеми інтегрованої діяльності районно-міських психологічних служб
та ПМПК, а також міжвідомча
взаємодія впровадження інклюзивної освіти: основи, механізми,
практика.
|