22 листопада відбувся круглий стіл для вчителів початкових класів " Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу"
Метою якого було:
Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо забезпечення якісною освітою дітей з особливими освітніми потребами; Розкрити зміст і види роботи психологів та соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання;
З'ясувати психологічні особливості дітей "групи ризику"
Надати методичні рекомендації щодо підбору діагностичного інструментарію та навчання та вихованння дітей зособливими освітніми потребами
В рамках круглого столу обговорювалися питання необхідності співпраці з батьками дітей з особливими освітніми потребами, починаючи з перших кроків навчання, залучення їх до навчально-виховного процесу як повноправних партнерів-педагогів своєї дитини. Оскільки партнерські стосунки в тріаді «батьки – педагог – дитина» є основою батьківської компетентності, формування якої потребує розроблення нового змісту корекційно-розвивальної педагогічної діяльності Презентація " Діти з особливими потребами, які вони?" Психологічні особливості дітей "групи ризику"
Презентація РПМПК
Презентація "Інклюзивна освіта, як альтернативна форма здобуття навчання дітей з особливими освітніми потребами"
Методичні рекомендації щодо навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами
План роботи круглого столу
|