Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Враховуючи те, що дитина дошкільного віку засвоює усне мовлення лише шляхом наслідування, від батьків вимагається дотримуватися таких правил мовленнєвої поведінки. |
Дитина росте, і кожен з батьків очікує, що з часом стане менше труднощів і проблем у вихованні. Адже малюк подорослішав, порозумнішав, і з ним простіше буде "домовитися". Це абсолютно правильно, але якщо не знати характерних особливостей вікового розвитку дитини. |
Як відомо, усна та писемна форми мовленнєвої діяльності — це дві різні тісно взаємопов'язані сторони єдиного мовленнєвого процесу. Взаємозв'язок між ними найвиразніше проявляється в умовах певних патологій писемного мовлення, коли виникає необхідність у порівняльному аналізі продукції, яка репрезентує обидві форми і свідчить про рівень їх розвитку, а також ступінь кореляції виявлених недоліків. Під час читання відбувається розпізнавання буквеного зображення фонем, перетворення їх у вимовні одиниці — артикулеми. Якщо стан розвитку усного мовлення досить високий, звучання слів, що потребують прочитання, наближається за своєю якістю до тих, котрі вживаються у вільній розмові. Будь-які недоліки звуковимови процесі читання призводять до перекрученого звучання слів. У випадку, коли рівень розвитку лексичної або граматичної сторін мовлення недостатній, до порушень техніки читання додається своєрідне розуміння змісту прочитаного. Розробляючи напрями діагностики, ми обрали найраціональніший метод.
|
Зразок записів результатів психологічного обстеження дітей , що направляються на діагностичне обстеження в ПМПК, та перелік окремих діагностичних методик.
|
Поради вчителям загальноосвітніх навчальних шкіл, які навчають дітей з порушен інтелекту (з легкою розумовою відсталістю) |
Реформа освіти в Україні покликала до життя й реформи в спеціальній освіті дітей з особливими потребами. У нашому суспільстві є різні категорії маленьких громадян, певна частина з яких має проблеми, пов'язані з розвитком, здоров'ям. І, на жаль, сьогодні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно-реабілітаційної допомоги. Конституція України, Закон України «Про освіту» гарантують усім дітям право на освіту, а отже, і можливість реалізувати це право в усіх державних навчальних закладах незалежно від статі, раси, національності, соціального та майнового стану, стану здоров'я, місця проживання та інших чинників. Діти з особливими освітніми потребами мають право задовольнити свої потреби так само, як і всі інші члени суспільства. Ці принципи закріплено низкою правових актів. |
|
Календар подій | |
Вислів дня | |
|